Main menu
  • slide2.jpg
  • slide3.jpg
  • slide5.jpg
  • slide6.jpg
  • slide7.jpg
  • slide8.jpg
  • slide9.jpg
  • slide10.jpg
  • slide11.jpg

Студенти III године глуме Факултета уметности у класи професора Јовице Павића, у мају и јуну ће београдској и новосадској публици у више наврата и кроз различите комаде представити свој узајамни уметнички рад,

са две целовечерње представе и завршним испитом треће године глуме. На репертоару Атељеа 212 на сцени „Петар Краљ“ 27.маја са почетком од 20.30 ће се приказивати комад „Класни непријатељ“ Нејџела Вилијамса у режији професора Павића, а исту представу играју и у Новом Саду на Позорју младих 31.маја на новосадској академији у 22х. Комад „Класни непријатељ“ је драма савременог друштва, актуелна, брутална, горка, истинита. Бави се проблемима најосетљивијег друштвеног слоја, младих, на ивици егзистенцијем на граници закона, који су своју усамљеност, изолованост, генерацијску изгубљеност , и које су тешки услови живота, канцерогено друштво, пропале породице проузроковали, претворили у бесну деструкцију. „Класни непријатељ“ води борбу за основне људке вредности у времену либералног капитализма у ком су материјалне вредности у експанзији а суштинске депласиране. Питање о смислу, ипак искрсне на крају драме, када су постигли све што су желели, потпуму анархију у учионици, када су потрошили енергију из својих тела, искрсне нова нада, катарза, и остају душе које ипак траже спас, ред, здрав поредак, наставника, да се неко стара о њима као и о другој „нормалној“ деци у некој другој школи, крајевима, већим и важнијим земљама.

Представа „Покондирена тиква“ Ј.С. Поповића, ће бити изведена 17.јуна у 20х у Установи културе „Вук Караџић“. Представа је настала као део испитног задатка студената III године глуме, па се тако налази измедју „меког војвођанског стила“ и гротескне потребе за вишим слојем, за Европом, ноблесом... Ово двојство стилизације доноси слојевитост које у самом комаду величанственог Стерије има тако много. Фема, Сара и Ружичић на једној, Евица, Васа, Митар на другој страни и Јован и Анчица, као подмитљиви шегрти „на услузи“ негде између, протогонисти су и антагонисти овог комада. Фемино упињање за Паризом као „тиква која жели да постане кондир“ је ипак блиско свима и даље актуелно, па тако епоха није направила дистанцу од оваквих ликова, односа, малограђанштине, примитивизма, потребе да неког закинемо, преваримо, да се лажно представимо - само нам дозвољава да се без бриге смејемо, заправо, себи и времену чији смо савременици. 
  
Разноврсности уметничког програма се „придружује“ и испит III године глуме који ће бити јавно изведен 24. и 25. јуна на сцени „Петар Краљ“ у Атељеу 212 у 20.30. Први део испита обухвата скоро све важније Шекспирове трагедијем сцене и монологе, као и Гетеовог „Фауста“ и Шилерову „Марију Стјуарт“, а сутрадан иза наслова „Смрт трагедије“ су комади Хајнера Милера, Бертолда Брехта, Рјнера Вернер Фазбинера, Семјуела Бекета, Бонда.
Имамо јединствену прилику и част да се радови наших студената прикажу на редовном репертоару једног од најзначајнијих позоришта у региону као и у Култ театру.
Позивамо све заинтересоване професоре и студенте као и све љубитеље позоришта да дођу и погледају наша остварења.