Студентима прве, друге и треће године Глуме Милош Митић, уметнички директор Ансамбла народних игара и песама Косова и Метохије „Венац“ из Грачанице, одржао је дводневни семинар народних игара као облика сценске уметности.
Током семинара сценског фолклора у оквиру предмета Сценске игре професорке др Вере Обрадовић 08. и 09. јануара 2019. у Дому културе Студентски град у Београду студентима су представљени основи и идеје сценске примене традиционалних игара Србије и простора бивше Југославије онако како постоје на сцени фолклорних ансамбала (пре свега професионалних), али и простор и могући правци размишљања и надградње истог у драматуршком погледу.
Представљени су најкаратеристичнији примери игара и стилова играња свих етнокореолошких зона Србије, али и делова ван граница Србије. Игре које су обрађиване: Шетња, Моравац, Дивна, Хајд поведи весело, Чачак (две варијанте), Серез, Шано душо (Беговска игра), Власинка, Мађарац, Дрмеш (Велико бачко коло), Цигански са (Са из Бујановца), Старобосанска нема игра са простора Книнске Крајине (Гламоч, Врлика).
Милош Митић дипломирао је на Катедри за историју Југославије Одељења за историјуФилозофског факултета Универзитета у Београду на тему „Улога уметничког аматеризма у култури социјалистичке Југославије на примеру ОКУД-а „Иво Лола Рибар“ 1944-1958“, а тренутно је на мастер програму Одељења за етнологију и антропологију Филозофског факултета.Од 1998. године се бави фолклором у КУД-у „Абрашевић“ из Лесковца, а од 2004. почиње да се бави педагогијом народне игре као асистент уметничког директора. Од 2009. до 2017. је члан и солиста Фолклорног ансамбла АКУД-а „Иво Лола Рибар“ из Београда, где је од 2012. био на позицији асистента за игру у извођачким ансамблима. Од јануара 2018. шеф уметничког сектора професионалног Ансамбла народних игара и песама Косова и Метохије „Венац“ Грачаница – Приштина. Бави се историјом сценског фолклора у Југославији комбинијући своја теоријска знања из историје са праксом фолклорне педагогије и сценског извођења. Аутор пројекта „Сећање на великане“ прослављеним кореографима сценског фолклора реализованог кроз концерте АКУД-а „Лола“ и Ансамбла „Коло“ 2015. и 2017. Идејни аутор и реализатор теоријског курса „Историја сценског фолклора“ за приправнике Ансамбла „Коло“ од 2016. године.